Radomsko24.pl rozwija produkcję wideo. Chce wypełnić lukę po telewizji NTL
Po wakacjach program informacyjny będzie można oglądać częściej niż raz w tygodniu (screen YouTube.com/Radomsko24)
Portal Radomsko24.pl, który od września ub.r. produkuje serwis informacyjny w formie wideo, planuje zwiększyć częstotliwość jego emitowania.
Serwis "Flesz" jest obecnie publikowany co tydzień w piątki. Jak informuje "Presserwis" Monika Wróbel-Wnuk, redaktorka naczelna Radomsko24.pl, po wakacjach program informacyjny będzie można oglądać częściej niż raz w tygodniu. Dodatkowo portal przygotowuje nowe programy wideo, które będą kierowane do mieszkańców Radomska i okolic.
Obecnie Radomsko24.pl produkuje m.in. cykl publicystyczny "Staszczyk niezależnie", sondę uliczną "Opinia publiczna" czy magazyn "Era pasjonatów" o ludziach, którzy mają ciekawe hobby.
Jak tłumaczy Monika Wróbel-Wnuk, portal stawia na wideo, bo takie materiały mają coraz większą liczbę wyświetleń. Radomsko24.pl chce też wypełnić lukę po zlikwidowanej telewizji NTL Radomsko. Wróbel-Wnuk dodaje, że odbiorcami treści wideo są m.in. widzowie w wieku 50-60 lat, którzy byli przyzwyczajeni do oglądania "Kuriera" w NTL. Jak podkreśla, serwis Radomsko24.pl nie musiał inwestować w sprzęt do produkcji "Flesza", bo już wcześniej miał swoje studio telewizyjne. Większość osób, które odpowiadają za "Flesz", wcześniej pracowało w NTL.
Właścicielem portalu Radomsko24.pl jest firma Interverba.
Telewizja NTL Radomsko, którą we wrześniu 2019 roku Michał Winnicki kupił od TVN, w grudniu 2020 roku została zastąpiona stacją TVC, która nie realizuje samodzielnie serwisów. W ofercie ma "TVC Info" produkowane przez bełchatowską redakcję Lokalna.news.
(MNIE, 08.06.2021)