Wydawca "Vogue Polska" z 5-letnią licencją
Do tej pory ukazało się 40 numerów pisma
Visteria, wydawca "Vogue Polska", ogłosił odnowienie licencji na prowadzenie rodzimej wersji magazynu od amerykańskiej spółki Condé Nast przez kolejne 5 lat. Magazyn ma również wrócić do cyklu dwunastu wydań w ciągu roku.
- Nasze grono stałych czytelników wydań papierowych oraz treści online pokazuje, że wybraliśmy dobry kierunek, zapewniam jednak, że wciąż widzimy ogromny potencjał do rozwoju nowych projektów – mówi, cytowana w komunikacie prasowym, Katarzyna Jordan-Kulczyk, wydawca "Vogue Polska".
W czerwcu Visteria wprowadza cykl wydawniczy, który będzie obejmował 10 wydań regularnych oraz dwa numery specjalne.
Ukazujące się od 2018 roku "Vogue Polska" (do tej pory ukazało się 40 numerów) to luksusowe pismo lifestylowe, które oprócz obok takich tematów jak moda, uroda i styl życia, wiele uwagi poświęca kulturze i ważnym kwestiom światopoglądowym jak prawa kobiet, ochrona klimatu czy tolerancja. Wydawcą magazynu jest spółka Visteria założona przez Kasię Jordan - Kulczyk.
Cena jednego egzemplarza wynosi 16,9 zł. "Vogue" ma 26. edycji językowych na całym świecie.
(PTD, 08.06.2021)