Polska Grupa Energetyczna mecenasem polskich filharmonii
![](/images/contents/photo_66140_1623133642_big.jpeg)
Kampanii towarzyszą okolicznościowe spoty (fot. materiały prasowe)
PGE Polska Grupa Energetyczna prowadzi kampanię wizerunkową pod hasłem "Kulturalna Grupa Energetyczna", aby wesprzeć filharmonie pod swoim mecenatem.
Grupa PGE wspiera 13 filharmonii w całej Polsce, w tym Filharmonię Narodową w Warszawie. Wszystkie te placówki objęte mecenatem PGE przygotowały specjalne koncerty z okazji ich ponownego otwarcia.
PGE przygotowała kampanie reklamową, która ma zachęcać Polaków do odwiedzania filharmonii i korzystania z ich oferty. Kampania reklamowa jest prowadzona na kanałach społecznościowych Grupy PGE, na YouTube, na platformach VOD oraz w kanale TVP Kultura w 45-sekundowego spotu, który przedstawia filharmoników i filharmonie z największych polskich miast. Dodatkowym wsparciem wizerunku są reklamy bannerowe w serwisach dopasowanych kontekstowo.
(AMS, 08.06.2021)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)