Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spółka Grupy Radiowej Agory z mniejszymi przychodami

Przychody spółki Doradztwo Mediowe spadły o 19,6 proc. w porównaniu z 2019 rokiem (fot. Piotr Molecki/East News)

Spółka Doradztwo Mediowe, która zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego stacji Grupy Radiowej Agory i prowadzi działalność brokera radiowo-kinowego, w 2020 roku wypracowała 3,6 mln zł zysku netto przy 84,8 mln zł przychodów ze sprzedaży. Spółka zmniejszyła zatrudnienie.

Ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że przychody spółki spadły o 19,6 proc. w porównaniu z 2019 rokiem.

"Negatywny wpływ na poziom przychodów miała pandemia COVID-19, w wyniku której Spółka odnotowała spadek przychodów z usługi pośrednictwa w sprzedaży czasu antenowego w stacjach z Grupy Radiowej Agora oraz ze świadczonej usługi pośrednictwa w sprzedaży dla kin sieci Helios" - podano w sprawozdaniu. Spółka poinformowała, że wyższe były natomiast "wpływy z usługi pośrednictwa w sprzedaży czasu antenowego w stacjach innych nadawców oraz przychody ze sprzedaży reklam w internecie".

Koszty operacyjne spółki zmniejszyły się o 19,6 proc., do 84,8 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 10,5 mln zł (spadek o 16,6 proc.). Średnia wielkość zatrudnienia zmniejszyła się z 135 do 113.

Rzeczniczka Agory Agata Staniszewska wyjaśnia, że w zespole Doradztwa Mediowego nastąpiły zmiany strukturalne - w 2019 roku spółka ograniczyła swoją działalność w kilku miejscowościach, dopasowując strukturę i sposób działania na wybranych rynkach lokalnych. Następnie wyznaczonych zostało pięć kluczowych regionów Polski. - Zmiany te miały odzwierciedlenie w danych dotyczących liczby osób zatrudnionych - tłumaczy "Presserwisowi" Staniszewska, i dodaje: - Zespół Doradztwa Mediowego nadal się rozwija - trwa rekrutacja nowych osób.

Zysk netto Doradztwa Mediowego spadł o 3,6 proc. i wyniósł 3,6 mln zł. Właściciel spółki, Grupa Radiowa Agory, zdecydowała, że w całości zostanie on przeznaczony na wypłatę dywidendy. Trafi na nią również 2 mln zł z kapitału zapasowego. Łącznie Grupa Radiowa Agory dostanie 5,6 mln zł.

(KOZ, 08.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.