Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 31, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody Eleven Sports Network wzrosły o 7,5 proc.

Eleven Sports Network wypracowała mniejszy zysk niż rok wcześniej (screen YouTube.com/Eleven Sports PL)

Spółka Eleven Sports Network, której większościowym udziałowcem jest Telewizja Polsat, w roku obrotowym lipiec 2019 - czerwiec 2020 miała 176,2 mln zł przychodów ze sprzedaży i 14,7 mln zł zysku netto.

Ze sprawozdania spółki opublikowanego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że w porównaniu z poprzednim rokiem obrotowym jej wpływy wzrosły o 7,5 proc. Od Grupy Cyfrowy Polsat pochodziło 37,8 mln zł przychodów (wzrost o o 14,2 proc.). 

Koszty operacyjne spadły o 0,9 proc. i wyniosły 150,3 mln zł. Zysk netto Eleven Sports Network zmniejszył się o 38,3 proc., do 14,7 mln zł. Spadek zysku spółka tłumaczy utworzeniem znacznych aktywów z tytułu podatku odroczonego (koszty finansowe wzrosły z 1,3 mln zł do 10,9 mln zł). 

Eleven Sports Network odpowiada za produkcję i dystrybucję kanałów Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3 i Eleven Sports 4. Nadawca ma w Polsce prawa do pokazywania m.in. piłkarskich lig hiszpańskiej, włoskiej i francuskiej, żużlowej PGE Ekstraligi i Formuły 1.

(KOZ, 31.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.