Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: najczęściej cytowane media to Onet, RMF FM i "Rzeczpospolita"

W kwietniu Onet.pl był najczęściej cytowanym medium (screen Onet.pl)

Według raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów w kwietniu najczęściej cytowano Onet. Magazyn "Press" jest ponownie na drugim miejscu w swojej kategorii.

Na Onet powoływano się w kwietniu 4,9 tys. razy, a na drugi w zestawieniu RMF FM  4,5 tys. razy. Najczęściej cytowanym był poranny wywiad tej stacji Roberta Mazurka z szefem Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Michałem Dworczykiem o szczepieniach na COVID-19. Trzecie miejsce zajęła "Rzeczpospolita" (3 tys. cytowań), głównie dzięki sondażowi, w którym zapytano Polaków o to, jaką szczepionkę preferują.

Spośród stacji telewizyjnych najwięcej cytowań w kwietniu miały: TVN 24 (2982), Polsat News (2209) i TVP Info (1057).

Stacje radiowe z największą liczbą wzmianek to oprócz RMF FM także Radio Zet (2515) i Polskie Radio 24 (884).

W zestawieniu portali internetowych Onet.pl wyprzedził Wp.pl (2799) i Interia.pl (1610).

Najbardziej opiniotwórczymi tytułami prasowymi w kwietniu były: "Rzeczpospolita" (3048), "Gazeta Wyborcza" (1691) i "Super Express" (1599).

Wśród tygodników i dwutygodników na czele były "Sieci" (758), "Wprost" (415) i "Viva!" (199).

Natomiast najczęściej cytowanym tytułem w kategorii miesięczniki i dwumiesięczniki były w kwietniu "Forbes" (285), "Press" (87) i "Twój Styl" (78).

Czwarty miesiąc z rzędu najbardziej opiniotwórczym medium regionalnym w Polsce pozostaje Radio Wrocław, które w kwietniu cytowane było 189 razy. Kolejne były: "Głos Wielkopolski" (109) i Radio Kraków (95). 

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 50 103 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

(BAE, 27.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.