Dział: PRASA

Dodano: Maj 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rząd, promując unijne środki, pominął Agorę i Eurozet

Rządowa kampania ma potrwać do końca czerwca (fot. Jakub Kaminski/East News)

Kancelaria Premiera przeznaczyła 6,5 mln zł na kampanię informacyjno-edukacyjną "Liczy się Polska" na temat unijnych środków. Rząd, planując ją, pominął Agorę i Eurozet.

Centrum Informacyjne Rządu przekazało "Pressowi", że KPRM na emisję spotów w telewizji wydała 4,35 mln zł, a w radiu - 1,5 mln zł. W kampanii wykorzystano również nośniki reklamy zewnętrznej.

Rząd na spoty w TVP i Polsacie przeznaczył po 1,5 mln zł, w TVN - 1 mln zł, w TV Trwam - 250 tys. zł, w TV Republika - 100 tys. zł. Dodatkowo po 40 tys. zł trafiło na reklamy do serwisów wideo na żądanie TVP i Polsatu. 

KPRM na reklamy w rozgłośniach Grupy RMF, Polskiego Radia i Grupy ZPR Media wydała po 500 tys. zł. Dodatkowo po 20 tys. zł otrzymały Grupy RMF i ZPR Media na spoty w stacjach internetowych. Ani złotówki rząd nie przeznaczył na reklamy w Eurozecie i Grupie Radiowej Agory.

Kampanię "Liczy się Polska" poza KPRM finansowały Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Bank Gospodarstwa Krajowego. Działania zakończą się pod koniec czerwca.

(KOZ, 27.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.