Dział: INTERNET

Dodano: Maj 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe osoby w zespole strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl

Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska dołączyli do zespołu strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl (fot. materiały prasowe)

Do działu strategii subskrypcyjnej Wyborcza.pl (Agora) dołączyli Mateusz Nowak i Aleksandra Stelmach-Rowińska.

Mateusz Nowak jako digital engagement lead będzie odpowiedzialny za marketing prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" i wdrożenie strategii komunikacji dotyczącej oferty subskrypcyjnej, a także za wzmocnienie zaangażowania i satysfakcji prenumeratorów. Do jego zespołu dołączyła Aleksandra Stelmach-Rowińska, która objęła stanowisko digital engagement specialist.

Na koniec marca br. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania "Gazety Wyborczej" liczyła ponad 258 tys.

(BAE, 26.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.