Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Huta 19 wiodącą agencją marki Tyskie

Huta 19 odpowiada za strategię, kreację i egzekucję działań w ATL, PR i influencer marketingu (fot. materiały prasowe)

Kompania Piwowarska zacieśniła współpracę z Hutą 19 im. Joachima Fersengelda, wybierając ją jako wiodącą agencję marki Tyskie.

W ramach rozszerzonej współpracy Huta 19 odpowiada za strategię, kreację i egzekucję działań w ATL, PR i influencer marketingu, a także za akcje niestandardowe i współpracę z Kanałem Sportowym. Agencja skoncentruje się na wzmacnianiu platformy "Przejdźmy na Ty” we wszystkich kanałach oraz na "wykorzystaniu kreatywnego potencjału platformy w działaniach niestandardowych”. Po stronie agencji za obsługę klienta odpowiadają dyrektorzy kreatywni Dariusz Rzontkowski i Mateusz Żdanko, wspierani przez Łukasza Ufnalewskiego, Dariusza Szablaka, Marcina Grzesiewskiego i Mateusza Palkę. Z działu obsługi klienta zespół zarządzany jest przez Dorotę Kielan i Jacka Jankowskiego, a PR i influencer marketing prowadzi Justyna Sztengreber.

Huta 19 im. Joachima Fersengelda zrealizowała w tym roku dla Tyskiego m.in. kampanię w znanych z odmiennych poglądów politycznych tygodnikach "Newsweek” i "Sieci” (w każdym z nich opublikowano połowę reklamy - po złączeniu obu części widać dłonie stukające się butelkami z imionami Paweł i Gaweł).

Tyskie jest czwartą marką z portfolio Kompanii Piwowarskiej, która wybrała Hutę 19 do stałej współpracy. Agencja współpracowała już z markami Prażubr i Dębowe, od czterech lat prowadzi działania online i w social mediach dla Żubra, a od roku wspiera tę markę także w zakresie PR.

(IKO, 26.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.