"Nasz nowy dom" zapewnił Polsatowi pozycję wicelidera w grupie komercyjnej
Polsat z reklam wokół programu zebrał wiosną 35,2 mln zł (fot. materiały prasowe)
Program "Nasz nowy dom", prowadzony przez Katarzynę Dowbor, wiosną śledziło w Polsacie średnio 1,22 mln widzów - o 119 tys. mniej, niż rok wcześniej.
W wiosennej ramówce program oglądać można było w środy i czwartek o 20.05, od 3 marca do 20 maja. Polsat, pokazując "Nasz nowy dom", miał średnio 8,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - najmniej spośród tzw. wielkiej czwórki. W tym czasie udział TVP 2 wynosił 10,42 proc., TVP 1 - 9,33 proc., a TVN - 9,21 proc. W grupie komercyjnej Polsat z 9,66 proc. udziału był za TVN (11,39 proc.), a przed TVP 2 (9 proc.) i TVP 1 (5,02 proc.).
Z reklam wokół programu - według danych cennikowych - Polsat zebrał 35,2 mln zł.
Wiosną 2020 roku "Nasz nowy dom" przyciągał do Polsatu średnio 1,34 mln widzów. Dane: Nielsen Media.
Od tego tygodnia Polsat w czwartki o 20.05 pokazywać będzie program "Wolni od długów". "Nasz nowy dom" wróci z nowymi odcinkami po wakacyjnej przerwie.
(KOZ, 24.05.2021)