Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Halo.Radio na żywo tylko raz w tygodniu

Obecnie Halo.Radio w tygodniu nadaje powtórki sobotnich audycji i felietony (screen YouTube.com/Halo.radio Live)

Halo.Radio nadaje na żywo tylko w soboty. Jeszcze dwa tygodnie temu emitowało premierowy program codziennie. Mimo to redaktor naczelny rozgłośni zapewnia, że stacja nie zmieniła formuły, a "lepsze dopasowanie radia do potrzeb słuchaczy" ma nastąpić pod koniec roku.

Obecnie Halo.Radio w tygodniu nadaje powtórki sobotnich audycji i felietony. Z kolei w niedziele emituje wyłącznie muzykę.

Mariusz Rokos, redaktor naczelny Halo.Radia, w przesłanym "Presserwisowi" SMS-ie wyjaśnia, że stacja przyjęła strategię działania, "której zwieńczeniem będzie jeszcze lepsze dopasowanie radia do potrzeb słuchaczy". Ma to nastąpić pod koniec roku.

Na pytanie, czy ograniczenie programu na żywo jest spowodowane problemami finansowymi radia, odpowiada wymijająco: "cały czas pracujemy nad tym, aby słuchacze i słuchaczki dostawali maksymalnie dużo atrakcyjnych i unikalnych treści".

Adam Bysiek, dziennikarz rozgłośni, w rozmowie z "Pressem", potwierdza jednak, że kierownictwo wprowadziło nową formułę stacji. Podobno ma być ona atrakcyjniejsza dla słuchacza, który teraz w każdej chwili ma dostęp do zapisów nagranych audycji. Bysiek zapewnia jednak, że stacja nie ma planów zmiany linearnego radia w zbiór podcastów lub zamknięcia rozgłośni.

W zeszłym roku z Halo.Radia odeszło wielu prowadzących, którzy zarzucali założycielowi rozgłośni Kubie Wątłemu cenzurę oraz fatalne zarządzanie. Radio działa na zasadzie fundacji non profit. Obecnie pieniądze na utrzymanie rozgłośni są zbierane głównie za pośrednictwem portalu Zrzutka.pl. Wspierający zadeklarowali tam miesięczne wpłaty na poziomie 2310 zł. W ostatnim czasie stacja kilka razy przerywała emisję, nadając planszę z apelem o wsparcie finansowe.

(MNIE, 24.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.