Arkadiusz Dobosz dyrektorem marketingu Intermarche
Arkadiusz Dobosz przez ostatnie półtora roku był trenerem w firmie szkoleniowej FranklinCovey (fot. matereiały prasowe)
Do sieci Intermarche (Grupa Muszkieterów) dołączył Arkadiusz Dobosz, który pełni funkcję dyrektora marketingu.
Dobosz pracował w Carlsberg Group, gdzie odpowiadał za takie marki, jak Okocim czy Kasztelan. Następnie jako marketing manager w V&S Luksusowa rozwijał kolejne brandy alkoholowe, m.in. Absolut, Luksusową, Pana Tadeusza czy Gin Lubuski. Najdłużej, bo przez blisko 12 lat, współpracował z firmą Pernod Ricard, gdzie kolejno pełnił funkcje marketing managera w kategorii wódek i whisky oraz brand & digital directora dla takich marek, jak: Ballantine's, Jameson, Absolut i Havana Club. Przez ostatnie półtora roku był trenerem w firmie szkoleniowej FranklinCovey.
Grupa Muszkieterów to sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu "dom i ogród” w Polsce. Zrzesza prawie 300 przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarche oraz supermarketami typu "dom i ogród” Bricomarche.
(AMS, 21.05.2021)