Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Agora  |  Marcin Wesołek  |  Kto na czele kanałów dokumentalnych?  |  "Uroczysko"  |  Grupa Toya poszerzyła zasięg  |  Spadki sprzedaży w segmencie tygodników rozrywkowych  |   Playground Warsaw współpracuje z "CD-Action"  |  Agata Kulesza wystąpiła w kampanii  |  Akcjonariusze Warner Bros. Discovery nie zgadzają się na podwyżki  |  "Koło Fortuny" i "Jeopardy!" po raz pierwszy w streamingu  |  Motorola oficjalnym partnerem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 20, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Głowiński rzecznikiem prasowym Grupy RMF

Krzysztof Głowiński związany jest z Grupą RMF od 2012 roku (fot. Marcin Niewirowicz/Niema.foto)

Krzysztof Głowiński objął nowo utworzone stanowisko rzecznika prasowego Grupy RMF. 

Odpowiada za kontakty z mediami, komunikację zewnętrzną, działania z obszaru promocji spółki i jej rozgłośni. Głowiński pozostaje w dziale marketingu Grupy RMF i współpracuje z dyrektorem public relations Grupy Bauer w Polsce Maciejem Brzozowskim, który odpowiada za komunikację korporacyjną, wewnętrzną i strategię PR Grupy RMF.

Krzysztof Głowiński związany jest z Grupą RMF od 2012 roku jako starszy specjalista ds. marketingu. Wcześniej był m.in. rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych. Pracę zawodową rozpoczął w 1998 roku w Radiu Bogoria z Grodziska Mazowieckiego, a potem był dziennikarzem magazynu "Press" i "Presserwisu".

Do Grupy RMF należą: ogólnopolski RMF FM, sieć RMF Maxxx, ponadregionalne RMF Classic, dwie lokalne rozgłośnie Radio Gra, internetowe radio Rmf24.pl, a także serwisy Rmf24.pl i Rmfon.pl

(KOZ, 20.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.