Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 20, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Superstacja ma się zmienić w Wydarzenia 24

Kanał w 2018 roku miał 0,15 proc. udziału w rynku, a w 2020 roku już tylko 0,05 proc. (screen YouTube.com/Superstacja)

Telewizja Polsat, która trzy lata temu kupiła Superstację, przygotowuje kolejne zmiany w tym kanale - dowiedział się "Press". Ostatnia zmiana jego formatu spowodowała, że ma już mniej widzów niż TV Republika.

Z naszych ustaleń wynika, że Polsat zamierza zmienić nazwę Superstacji na Wydarzenia 24. W ten sposób nowa nazwa miałaby nawiązywać do "Wydarzeń" - głównego programu informacyjnego Polsatu. - Nie komentuję pogłosek, niesprawdzonych informacji, czegoś, o czym w ogóle nic nie wiem - stwierdza Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji.

W czerwcu 2019 roku Superstacja praktycznie przestała zajmować się polityką. Telewizją zaczął kierować Grzegorz Jankowski, były naczelny "Faktu". Z kanałem rozstało się wielu dziennikarzy. W październiku 2019 roku Superstacja zmieniła ramówkę i zaczęła się określać się jako telewizyjny tabloid. Od tego czasu emituje kilka godzin premierowego programu dziennie.

Zmiany w formacie miały doprowadzić do wzrostu oglądalności, ale spowodowały jej spadek. Kanał w 2018 roku miał 0,15 proc. udziału w rynku, w 2019 roku - 0,12 proc., a w 2020 roku już tylko 0,05 proc. W kwietniu 2021 roku udział Superstacji wynosił 0,04 proc., a w niektóre dni kwietnia spadł nawet do 0,02 proc. (dane Nielsen Media). To mniej, niż ma niszowa TV Republika (w kwietniu 0,08 proc.) Jeden z dziennikarzy Polsat News anonimowo przyznaje: - Pół roku temu były plotki, że zamkną ten kanał z powodu słabych wyników.

Superstację założył Ryszard Krajewski w 2006 roku. Wiosną 2007 roku połowę udziałów odkupiła od niego spółka Ster. W marcu 2009 roku Ster wykupił resztę Superstacji. Telewizja Polsat kupiła ją w czerwcu 2018 roku za 13 mln zł, przejmując 100 proc. udziałów w nadawcy Superstacji od spółek powiązanych z Zygmuntem Solorzem: Ster, Karswell Limited i Sensor Overseas Limited.

W 2019 roku spółka Superstacja uzyskała 9,8 mln zł przychodów ze sprzedaży i miała 2,2 mln zł straty (dane KRS).

(KOZ, 20.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.