T-Mobile w kampanii z Billie Eilish o przyszłości generacji Z
W Polsce kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych (fot. materiały prasowe)
Operator sieci komórkowej T-Mobile Polska (Grupa Deutsche Telekom) rozpoczął kampanię kierowaną do pokolenia Z, w której porusza temat niepokoju związanego z wyborem ścieżki zawodowej. Gwiazdą reklamy jest amerykańska piosenkarka Billie Eilish.
Kampania „Futureproof” promuje aplikację o tej samej nazwie, która pozwala określić preferencje zawodowe, uwzględniające osobowość jej użytkownika. Ma być inspiracją dla pokolenia Z przy wyborze kierunku kariery zawodowej. Komunikacja kampanii powstała na podstawie badań przeprowadzonych przez Deutsche Telekom w kwietniu 2021 roku, na rynkach polskim, niemieckim, brytyjskim i węgierskim, z których wynika, że młodzi potrzebują pomocy w wyborze ścieżki zawodowej. Według badania aż 69 proc. młodych Polek i Polaków w wieku 16-26 lat jest zaniepokojonych perspektywami związanymi z przyszłą pracą.
Reżyserem 2,5-minutowego spotu jest Rollo Jackson. W reklamie wystąpiła piosenkarka Billie Eilish. Kampania została przygotowana przez Saatchi & Saatchi London. W Polsce prowadzona jest w mediach społecznościowych (Instagram, YouTube, Snapchat, TikTok, Spotify).
(IKO, 20.05.2021)