Filip Chajzer pomógł uzbierać 9,5 mln zł na kosztowne leczenie chłopca
W akcję włączyły się takie marki, jak Costa Coffee, Green Cafe Nero, Grycan czy Coffee and Sons (screen Instagram/filip_chajzer)
Prezenter telewizyjny Filip Chajzer zorganizował akcję charytatywną na leczenie 12-letniego Wiktora Lewickiego z Międzyzdrojów. Dzięki jego zaangażowaniu udało się uzbierać pożądaną kwotę 9,5 mln zł.
Chłopiec potrzebuje pieniędzy na operację guza mózgu, która może odbyć się w Stanach Zjednoczonych. Po tym, jak w ub. tygodniu do wpłat dla Wiktora zachęcał w mediach społecznościowych Filip Chajzer, w pierwszą dobę kwota pieniędzy zebranych na stronie Siepomaga.pl zwiększyła się o milion złotych. Następnie prezenter zorganizował akcję „Kawka Victoria”.
- „Kiedy ostatnio rzuciłem hasło wspólnej kawy na przekór nienawiści napisały do mnie setki kawiarni. Teraz już wiem co z tym zrobić” - poinformował Chajzer w mediach społecznościowych, zachęcając tym kawiarnie i restauracje, aby w sobotę 15 maja (pierwszym dniu po zniesieniu lockdownu) dopisały do menu kawę „Victoria”. Dochód z jej sprzedaży w całości trafi na konto Wiktora Lewickiego. Ponadto Filip Chajzer wcielił się tego dnia w rolę baristy w jednej z warszawskich kawiarni.
W akcję włączyły się takie marki, jak Costa Coffee, Green Cafe Nero, Grycan czy Coffee and Sons (post z nazwami tych marek, opublikowany na profilu instagramowym Chajzera ma już ponad 12 mln polubień). W poniedziałek 17 maja udało się osiągnąć cel - 9,5 mln zł. Po tym wydarzeniu Filip Chajzer opublikował na Instagramie post, w którym napisał, że od stycznia 2020 roku walczy z depresją.
(IKO, 19.05.2021)