Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 18, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drożeje dostęp do Premium Tok FM

Poprzednia zmiana cennika Premium Tok FM nastąpiła w 2018 roku (fot. TheAngryTeddy/Pixabay.com)

Radio Tok FM podnosi cenę dostępu do oferty Premium Tok FM - dowiedział się "Press". Jej częścią stała się stacja Tok + Muzyka.

Pakiet podstawowy (tylko WWW i radio bez reklam) kosztować będzie 19,90 zł miesięcznie zamiast 14,90 zł (podwyżka o 34 proc.), pakiet standardowy (WWW, aplikacja i radio bez reklam) - 29,90 zł zamiast 19,90 zł (wzrost o 50 proc.), a multidostęp (WWW, aplikacja na czterech urządzeniach i radio bez reklam) - 39,90 zł zamiast 29,90 zł (wzrost o 33 proc.).

Częścią oferty Premium Tok FM stała się stacja Tok + Muzyka. Tok FM w marcu umożliwiło słuchanie radia na żywo bez bloków reklamowych, w ich miejsce pojawiła się muzyka. Program Tok + Muzyka tworzony jest na żywo w pełni automatycznie. 

Poprzednia zmiana cennika Premium Tok FM nastąpiła w 2018 roku. Zespół rozgłośni rozwija ofertę cyfrową. W tym roku premierę miały dwa seriale reporterskie, m.in. "Piecza" Michała Janczury oraz serial publicystyczny "Rzeczpospolita kościelna" Magdaleny Rigamonti.

Na koniec grudnia 2020 roku Premium Tok FM miał 25,9 tys. subskrybentów.

(KOZ, 18.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.