Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwolnienia w Grupie BBDO

Grupa BBDO w związku ze stratą jednego z największych klientów - Telekomunikacji Polskiej przechodzi restrukturyzację.

– Musimy zoptymalizować koszty działania – mówi Przemek Bogdanowicz, prezes Grupy BBDO. Zmniejszono zatrudnienie w agencji BBDO Warszawa. Dział kreacji uszczuplono o pięciu kreatywnych, a obsługi klienta o trzech accountów. Zlikwidowany został zarząd Proximity Poland – wchodzącej w skład Grupy BBDO agencji marketingu bezpośredniego, a jego kompetencje przejęło kierownictwo BBDO: Przemysław Bogdanowicz i Ewa Duda-Maciejewska. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, z grupą już rozstał się Paweł Fogt, dyrektor generalny Proximity, a z liczącej ok. 15 osób agencji zwolniono ponad połowę pracowników. Obecnie pozostało w niej siedem osób. – Proximity będzie wspierane pracownikami agencji BBDO. Współpraca między firmami zostanie zacieśniona – wyjaśnia Bogdanowicz i zapowiada dalsze zmiany organizacyjne w agencji. – Dojdzie do kilku przesunięć, szczegóły będą znane w przyszłym tygodniu – mówi. Umowa agencji z Telekomunikacją Polską wygasła we wrześniu.

(MAZ, 27.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.