Zwolnienia w Grupie BBDO
27.10.2006, 09:08
Grupa BBDO w związku ze stratą jednego z największych klientów - Telekomunikacji Polskiej przechodzi restrukturyzację.
– Musimy zoptymalizować koszty działania – mówi Przemek Bogdanowicz, prezes Grupy BBDO. Zmniejszono zatrudnienie w agencji BBDO Warszawa. Dział kreacji uszczuplono o pięciu kreatywnych, a obsługi klienta o trzech accountów. Zlikwidowany został zarząd Proximity Poland – wchodzącej w skład Grupy BBDO agencji marketingu bezpośredniego, a jego kompetencje przejęło kierownictwo BBDO: Przemysław Bogdanowicz i Ewa Duda-Maciejewska. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, z grupą już rozstał się Paweł Fogt, dyrektor generalny Proximity, a z liczącej ok. 15 osób agencji zwolniono ponad połowę pracowników. Obecnie pozostało w niej siedem osób. – Proximity będzie wspierane pracownikami agencji BBDO. Współpraca między firmami zostanie zacieśniona – wyjaśnia Bogdanowicz i zapowiada dalsze zmiany organizacyjne w agencji. – Dojdzie do kilku przesunięć, szczegóły będą znane w przyszłym tygodniu – mówi. Umowa agencji z Telekomunikacją Polską wygasła we wrześniu.(MAZ, 27.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










