Temat: na weekend

Dział: RAPORTY

Dodano: Maj 14, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polacy oglądają telewizję w rodzinnym gronie

Blisko 18 proc. badanych podczas oglądania telewizji lub treści na platformach streamingowych nie korzysta ze swojego telefonu (fot. Jeshoots.com/Pexels)

Polacy chętnie zasiadają przed telewizorem w rodzinnym gronie – wynika z badania przeprowadzonego dla TP Vision, do którego należy marka Philips TV & Sound.

Badanie pokazuje, że blisko 84 proc. ankietowanych lubi oglądać telewizję w towarzystwie partnera lub partnerki, a ponad 75 proc. czerpie dużą frajdę ze spędzania czasu przed telewizorem razem z dziećmi. Na pytanie o to, z kim chętnie oglądają telewizję, więcej niż 73 proc. badanych wskazało ogólnie – rodzinę.

Respondenci lubią też dyskutować o tym, co wspólnie obejrzeli. Najczęściej Polacy rozmawiają o programach informacyjnych – 48 proc. Na kolejnym miejscu uplasowały się zawody sportowe, transmitowane w telewizji, o których debatuje ponad 28 proc. ankietowanych. Seriale oglądane na platformach streamingowych to z kolei temat do rozmowy dla 24 proc. biorących udział w badaniu.

Blisko 18 proc. badanych podczas oglądania telewizji lub treści na platformach streamingowych nie korzysta ze swojego telefonu - nie odbiera połączeń i nie sprawdza wiadomości.

Badanie online przeprowadzone przez PanelWizard Direct na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia w dniach 24-29 września 2020 roku.

(KOZ, 14.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.