Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szef strony głównej NaTemat.pl i naczelna Plotka wzmocnią Wirtualną Polskę

Michał Gąsior i Wiktoria Jakubowska będą pracować dla Wirtualnej Polski (fot. materiały prasowe)

W czerwcu do Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Holding) dołączy Michał Gąsior jako head of content. Od lipca redaktorką naczelną serwisów lifestyle będzie Wiktoria Jakubowska.

Michał Gąsior na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie linii programowej WP, koordynowanie współpracy kilkunastu redakcji i zarządzanie treściami newsowymi w serwisach.

Gąsior przez ostatnie cztery lata związany był z serwisem NaTemat.pl, gdzie kolejno pełnił funkcję reportera, wydawcy i szefa strony głównej. W październiku ub.r. awansował na stanowisko head of content i odpowiadał za stronę główną serwisu oraz treści tworzone w ramach całej grupy. Wcześniej był m.in. współpracownikiem „Newsweek Polska” i dziennika „Nowiny”.

Wiktoria Jakubowska od lipca będzie redaktorką naczelną serwisów lifestylowych (WP Kobieta, WP Kuchnia, WP Turystyka). Będzie odpowiedzialna za kierowanie pracą trzech redakcji i kreowanie ich linii redakcyjnej. Poprzednio pracowała jako redaktorka naczelna serwisu Plotek.pl, gdzie odpowiadała m.in. za realizację celów zasięgowych serwisu, prowadzenie projektów sprzedażowych oraz powstanie działu Plotek-Opinie. W redakcji Plotka spędziła sześć lat.

Według danych Mediapanelu w kwietniu serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło 21,91 mln mln użytkowników.

(BAE, 13.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.