Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 13, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były dyrektor Trójki nie kieruje już Agencją Muzyczną Polskiego Radia

Michał Narkiewicz-Jodko dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia był od czerwca 2020 roku (fot. materiały prasowe)

Michał Narkiewicz-Jodko, po tym jak stracił stanowisko dyrektora Programu III Polskiego Radia, przestał także kierować Agencją Muzyczną Polskiego Radia.

Jak ustalił "Press", prezeska radia Agnieszka Kamińska odwołała Michała Narkiewicza-Jodko z funkcji dyrektora agencji. Spółka nie odpowiedziała na nasze pytanie o powody tej decyzji.

Michał Narkiewicz-Jodko szefem Agencji Muzycznej Polskiego Radia został w czerwcu 2020 roku, później - pod koniec sierpnia - objął również stanowisko dyrektora radiowej Trójki. Od tego czasu z anteny odeszło wielu dziennikarzy i spadała słuchalność. W marcu 2021 roku Narkiewicz-Jodko przestał kierować Programem III. Wcześniej był dyrektorem produkcji w należącej do Grupy ZPR Media spółce Promotor United Entertainment. 

Nową dyrektorką Agencji Muzycznej Polskiego Radia została Bogna Kowalska, związana ze spółką od 25 lat. Kowalska w agencji była kierownikiem działu nagrań i koncertów. Wcześniej kierowała Polską Orkiestrą Radiową.

Zastępczynią Kowalskiej została Jolanta Fudala, od kwietnia 2017 roku do stycznia 2020 roku dyrektorka Agencji Promocji Polskiego Radia, a ostatnio pracowała w Programie II Polskiego Radia. Wcześniej Fudala była m.in. zastępczynią dyrektora marketingu TVP oraz dyrektorką marketingu, sprzedaży i projektów specjalnych w "Tygodniku do Rzeczy" i miesięczniku "Historia do Rzeczy". 

Agencja Muzyczna jest wytwórnią muzyczną należącą do Polskiego Radia.

(KOZ, 13.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.