Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LOT wdrożył system do e-mail marketingu

Polskie Linie Lotnicze LOT wdrożyły system SARE do e-mail marketingu.

LOT wykorzystuje system do komunikacji z uczestnikami programów lojalnościowych (m.in. ”Lot dla Firm” i ”Miles and More”), zarejestrowanymi użytkownikami serwisu Lot.com oraz partnerami handlowymi i dziennikarzami. Poprzez system SARE LOT informuje m.in. o promocyjnych cenach biletów. Dotychczas linie nie korzystały z żadnego systemu do marketingu mailowego.

(TW, 27.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.