Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel MTV uruchomi w czerwcu muzyczny kanał dla dzieci od 6 do 11 lat

NickMusic zastąpi MTV Music 24 (fot. materiały prasowe)

W czerwcu na polski rynek trafi NickMusic, telewizyjny kanał muzyczny dla dzieci. Zajmie miejsce MTV Music 24.

Na antenie NickMusic pojawią się wykonawcy najpopularniejsi wśród dzieci w wieku 6-11 lat, jak Ariana Grande, Ed Sheeran, Dua Lipa czy Justin Timberlake. - To naturalny krok wychodzenia na rynek z ofertą muzyczną dla kolejnych pokoleń: w naszym portfolio znajdują się między innymi MTV 90s, MTV Hits czy MTV 00s - wyjaśnia Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS w Polsce, właściciela NickMusic.

NickMusic nie będzie emitować reklam i komunikatów sponsorskich. Kanał dostępny jest już m.in. w Stanach Zjednoczonych, Belgii i Holandii.

Od września 2020 roku w Polsce nadaje 4fun Kids (4fun TV) z muzyką dziecięcą, adresowany do widzów w wieku 1-8 lat.

ViacomCBS zaprzecza, że uruchomienie NickMusic oznacza wygaszanie marki MTV. Agnieszka Odachowska przypomina, że MTV ma najwyższą rozpoznawalność na świecie jako marka młodzieżowa (na poziomie 98 proc.) i jest obecna w 181 krajach. - To chyba najlepszy dowód na to, że nie zamierzamy zawieszać jej w Polsce, a wręcz przeciwnie - na jej bazie budujemy dopasowaną ofertę dla zmieniającego się odbiorcy - stwierdza. 

NickMusic zastąpi MTV Music 24 (do marca 2020 roku MTV Music), który w 2017 roku zajął w Polsce miejsce Vivy Polska. 

Pod marką Nickelodeon nadają w Polsce kanały Nickelodeon, Nick Jr i Nicktoons. W portfolio ViacomCBS na polskim rynku są również m.in. Paramount Channel i Comedy Central.

(KOZ, 11.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.