Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel MTV uruchomi w czerwcu muzyczny kanał dla dzieci od 6 do 11 lat

NickMusic zastąpi MTV Music 24 (fot. materiały prasowe)

W czerwcu na polski rynek trafi NickMusic, telewizyjny kanał muzyczny dla dzieci. Zajmie miejsce MTV Music 24.

Na antenie NickMusic pojawią się wykonawcy najpopularniejsi wśród dzieci w wieku 6-11 lat, jak Ariana Grande, Ed Sheeran, Dua Lipa czy Justin Timberlake. - To naturalny krok wychodzenia na rynek z ofertą muzyczną dla kolejnych pokoleń: w naszym portfolio znajdują się między innymi MTV 90s, MTV Hits czy MTV 00s - wyjaśnia Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS w Polsce, właściciela NickMusic.

NickMusic nie będzie emitować reklam i komunikatów sponsorskich. Kanał dostępny jest już m.in. w Stanach Zjednoczonych, Belgii i Holandii.

Od września 2020 roku w Polsce nadaje 4fun Kids (4fun TV) z muzyką dziecięcą, adresowany do widzów w wieku 1-8 lat.

ViacomCBS zaprzecza, że uruchomienie NickMusic oznacza wygaszanie marki MTV. Agnieszka Odachowska przypomina, że MTV ma najwyższą rozpoznawalność na świecie jako marka młodzieżowa (na poziomie 98 proc.) i jest obecna w 181 krajach. - To chyba najlepszy dowód na to, że nie zamierzamy zawieszać jej w Polsce, a wręcz przeciwnie - na jej bazie budujemy dopasowaną ofertę dla zmieniającego się odbiorcy - stwierdza. 

NickMusic zastąpi MTV Music 24 (do marca 2020 roku MTV Music), który w 2017 roku zajął w Polsce miejsce Vivy Polska. 

Pod marką Nickelodeon nadają w Polsce kanały Nickelodeon, Nick Jr i Nicktoons. W portfolio ViacomCBS na polskim rynku są również m.in. Paramount Channel i Comedy Central.

(KOZ, 11.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.