Właściciel MTV uruchomi w czerwcu muzyczny kanał dla dzieci od 6 do 11 lat
NickMusic zastąpi MTV Music 24 (fot. materiały prasowe)
W czerwcu na polski rynek trafi NickMusic, telewizyjny kanał muzyczny dla dzieci. Zajmie miejsce MTV Music 24.
Na antenie NickMusic pojawią się wykonawcy najpopularniejsi wśród dzieci w wieku 6-11 lat, jak Ariana Grande, Ed Sheeran, Dua Lipa czy Justin Timberlake. - To naturalny krok wychodzenia na rynek z ofertą muzyczną dla kolejnych pokoleń: w naszym portfolio znajdują się między innymi MTV 90s, MTV Hits czy MTV 00s - wyjaśnia Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS w Polsce, właściciela NickMusic.
NickMusic nie będzie emitować reklam i komunikatów sponsorskich. Kanał dostępny jest już m.in. w Stanach Zjednoczonych, Belgii i Holandii.
Od września 2020 roku w Polsce nadaje 4fun Kids (4fun TV) z muzyką dziecięcą, adresowany do widzów w wieku 1-8 lat.
ViacomCBS zaprzecza, że uruchomienie NickMusic oznacza wygaszanie marki MTV. Agnieszka Odachowska przypomina, że MTV ma najwyższą rozpoznawalność na świecie jako marka młodzieżowa (na poziomie 98 proc.) i jest obecna w 181 krajach. - To chyba najlepszy dowód na to, że nie zamierzamy zawieszać jej w Polsce, a wręcz przeciwnie - na jej bazie budujemy dopasowaną ofertę dla zmieniającego się odbiorcy - stwierdza.
NickMusic zastąpi MTV Music 24 (do marca 2020 roku MTV Music), który w 2017 roku zajął w Polsce miejsce Vivy Polska.
Pod marką Nickelodeon nadają w Polsce kanały Nickelodeon, Nick Jr i Nicktoons. W portfolio ViacomCBS na polskim rynku są również m.in. Paramount Channel i Comedy Central.
(KOZ, 11.05.2021)