Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 10, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KRRiT otrzymała pięć skarg na "Magię nagości" w Zoom TV

Program miał być prowadzony przez Beatę Olgę Kowalską (fot. Krystian Szczęsny/Zoom TV)

Fundacja Mamy i Taty złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na planowaną w Zoom TV emisję randkowego show "Magia nagości". KRRiT otrzymała też cztery skargi na edycję zagranicznego programu, pokazywanego przez stację. 

W zeszłym tygodniu spółka Kino Polska TV SA, nadawca Zoom TV, poinformowała o odwołaniu zaplanowanej na 14 maja premiery polskiej wersji "Magii nagości". Nie podano powodów tej decyzji.

Rzeczniczka KRRiT Teresa Brykczyńska informuje "Press", że regulator otrzymał skargę Fundacji Mamy i Taty, której zdaniem realizacja polskiej wersji show "może mieć negatywny wpływ na psychikę widzów". Do wystąpienia załączone zostały ekspertyzy i wyniki badań w tym zakresie). - W tej sprawie KRRiT oczekuje na stanowisko nadawcy - dodaje Brykczyńska.

"Wspólna presja ma sens" - skomentowała decyzję nadawcy w piątek na swojej stronie internetowej Fundacja Mamy i Taty, która wcześniej stworzyła petycję pt. "Stop uprzedmiotowieniu kobiet i mężczyzn. Nie dla demoralizacji w telewizji" (do niedzielnego wieczoru podpisało ją prawie 3,7 tys. internautów). "Zoom TV wycofuje się z premiery »Magii nagości«. Programu ewidentnie szkodliwego dla uczestników i widzów: nastolatków i osób dorosłych. Dziękuję osobom zaangażowanym w powstrzymanie tego procederu" - napisała fundacja. 

Teresa Brykczyńska podaje, że KRRiT otrzymała również cztery skargi od osób indywidualnych na odcinki zagranicznej edycji "Magii nagości", wyemitowane 11 i 25 kwietnia. - Zwróciliśmy się do nadawcy o przekazanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia analizy - tłumaczy rzeczniczka Krajowej Rady.

"Magia nagości" to najdroższa produkcja w ponad czteroletniej historii Zoom TV. Program oparty jest na brytyjskim formacie "Naked attraction", który powstał dla Channel 4. Uczestnicy show wybierają kandydata lub kandydatkę na randkę, oceniając ich nagie ciała. Show przeznaczony jest dla widzów dorosłych i miał być emitowany po godz. 23.

(KOZ, 10.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.