Założyciel agencji MBridge Maciej Brożonowicz zmienił stanowisko na CEO
Maciej Brożonowicz jest założycielem MBridge (fot. materiały prasowe)
Maciej Brożonowicz został CEO agencji marketingowej MBridge – Marketing Experts. Zastąpił Dariusza Balcera, który skoncentruje się na obsłudze małych i średnich firm e-commerce.
Maciej Brożonowicz jest założycielem MBridge, dotychczas zajmował stanowisko COO. Odpowiadał między innymi za tworzenie i zarządzanie strategiami SEO dla portali contentowych i e-commerce, w tym dla Cushman & Wakefield, Jones Lang LaSalle i Agora. W latach 2012-2016 zarządzał działem SEO i content marketingu w Grupie Empik. Z branżą reklamową związany jest od 13 lat.
Dariusz Balcer, po rezygnacji ze stanowiska prezesa MBridge (był nim od 2016 roku), kieruje Cgrow (jako CEO), nowym podmiotem, który powstał w ramach grupy. Agencja ta koncentruje się na wsparciu w rozwoju małych i średnich firm e-commerce. Cgrow zajmie się zapewnieniem im dofinansowania i doradztwa w zakresie prowadzenia biznesu. Przed pracą w MBridge Balcer zarządzał marketingiem sklepów internetowych w ramach Grupy EMF i projektami B2C w Gazeta.pl, ostatnio jako head of e-commerce.
MBridge realizuje kampanie marketingowe w internecie, przede wszystkim dla firm z obszaru e-commerce.
(IKO, 06.05.2021)