Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CDA Premium ma ponad 349 tys. subskrybentów

W porównaniu z pierwszym kwartałem 2020 roku CDA Premium ma o 82,97 tys. subskrybentów więcej (screen Cda.pl)

W pierwszym kwartale br. przychody spółki CDA SA ze sprzedaży wzrosły o 31 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2020 roku, a zysk netto o 28,7 proc. Liczba subskrybentów usługi CDA Premium pod koniec marca przekroczyła 349 tys.

CDA Premium to płatna sekcja serwisu Cda.pl, w ramach której oferowany jest dostęp do ponad 8,6 tys. filmów i seriali. Sprzedaż miesięcznych subskrypcji CDA Premium to główne źródło przychodów spółki CDA SA (97 proc.) - w pierwszym kwartale przyniosła ona 17,4 mln zł. Przychody serwisu z emisji reklam wyniosły 328,5 tys. zł. Zysk netto obliczony po trzech miesiącach to 4,7 mln zł.

W stosunku do pierwszego kwartału 2020 roku liczba subskrypcji CDA Premium wzrosła o 34,7 proc. - do 349 tys. aktywnych subskrybentów.

"Na zwiększenie przychodów ze sprzedaży wpływała z jednej strony obserwowana od kilku lat sezonowość, objawiająca się wzmożoną aktywnością użytkowników na portalu ze względu na zimowy okres sprzyjający spędzaniu czasu w domu. Z drugiej strony istotnym czynnikiem kształtującym wyniki Spółki w dalszym ciągu pozostawały ograniczenia narzucone przez rząd w związku z pandemią COVID-19 - izolacja, zamknięcie kin, »przymusowe« ferie zimowe zachęcały do częstszego niż zwykle konsumowania treści VOD zarówno na urządzeniach mobilnych jak i Smart TV" – napisano w komunikacie spółki.

W pierwszym kwartale opłata audiowizualna nałożona na CDA SA wyniosła 250,4 tys. zł.

Spółka CDA SA ma już status przedsiębiorcy telekomunikacyjnego, co umożliwia jej świadczenie usług związanych z transmisją programów radiofonicznych lub telewizyjnych.

(BAE, 06.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.