Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat i TVP 2 poprawiły wyniki w kwietniu. Duży spadek TVP Info

W kwietniu TVP 1 prowadził w grupie ogólnej, a TVN - w grupie komercyjnej (fot. Cottonbro/Pexels)

W kwietniu Polsat i TVP 2 zwiększyły udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, a Dwójka również w grupie komercyjnej. 

W grupie ogólnej udział TVP 1 w rynku wyniósł 9,29 proc., co oznacza spadek z 9,4 proc. w kwietniu 2020 roku. Udział Polsatu wzrósł z 8,32 proc. do 8,46 proc., a TVP 2 - z 7,05 proc. do 8,13 proc.; TVN zanotował spadek z 7,85 proc. do 7,18 proc. Pierwszą piątkę zamykał TVN 24, uzyskując 5,06 proc. wobec 5,46 proc. Z kolei TVP Info zmniejszył udział z 5,57 proc. do 3,86 proc.

W pierwszej dziesiątce znalazły się również: TVN Siedem - 3,77 proc. (3,77 proc. również przed rokiem), TV Puls - 3,74 proc. (spadek z 3,87 proc.), TV 4 - 3,52 proc. (wzrost z 3,36 proc.) i TTV - 2,27 proc. (wzrost z 2,26 proc.).

W grupie komercyjnej prowadził TVN, mając 9,52 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 9,88 proc. w kwietniu 2020 roku. Polsat miał 9,25 proc. wobec 9,55 proc. Udział TVP 2 zwiększył się z 5,83 proc. do 5,99 proc., a TVP 1 zmniejszył - z 5,53 proc. do 5,11 proc.

Dalej były: TVN Siedem - 4,96 proc. (spadek z 5,01 proc.), TV Puls - 4,48 proc. (wzrost z 4,12 proc.), TTV - 3,56 proc. (spadek z 3,62 proc.), TVN 24 - 3,2 proc. (spadek z 3,88 proc.), TV 4 - 3,18 proc. (spadek z 3,19 proc.) i Puls 2 - 2,23 proc. (wzrost z 2,05 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat News, który zanotował spadek z 2,25 proc. do 1,66 proc., wyprzedził TVP Info. Kanał informacyjny TVP miał 1,64 proc., podczas gdy rok wcześniej - 3,09 proc.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 05.05.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.