W listopadzie rusza kampania marki New Yorker
26.10.2006, 08:46

Na początku listopada rozpocznie się kampania wizerunkowo-produktowa marki odzieżowej New Yorker (New Yorker Polska). Kreację globalnej akcji "Dress for the Moment" przygotowała niemiecka agencja reklamowa Philip & Keuntje.
Dwutygodniowa kampania obejmie stacje telewizyjne Viva Polska i MTV Polska, kina sieci Cinema City i Multikino oraz pisma lifestylowe i młodzieżowe (”Cosmopolitan”, ”Elle”, ”Glamour”, ”Joy”, ”Popcorn”). W telewizji i kinach będzie emitowany 30-sekundowy film reklamowy. Media zaplanował i kupił dział marketingu New Yorkera Polska. W Polsce działają obecnie 22 sklepy sieci New Yorker, a do końca roku powstanie jeszcze jeden (w Rzeszowie). W przyszłym roku powstanie 12 kolejnych punktów.(TW, 26.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
