Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W listopadzie rusza kampania marki New Yorker

Na początku listopada rozpocznie się kampania wizerunkowo-produktowa marki odzieżowej New Yorker (New Yorker Polska). Kreację globalnej akcji "Dress for the Moment" przygotowała niemiecka agencja reklamowa Philip & Keuntje.

Dwutygodniowa kampania obejmie stacje telewizyjne Viva Polska i MTV Polska, kina sieci Cinema City i Multikino oraz pisma lifestylowe i młodzieżowe (”Cosmopolitan”, ”Elle”, ”Glamour”, ”Joy”, ”Popcorn”). W telewizji i kinach będzie emitowany 30-sekundowy film reklamowy. Media zaplanował i kupił dział marketingu New Yorkera Polska. W Polsce działają obecnie 22 sklepy sieci New Yorker, a do końca roku powstanie jeszcze jeden (w Rzeszowie). W przyszłym roku powstanie 12 kolejnych punktów.
Obejrzyj reklamę marki New Yorker

(TW, 26.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.