Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Kwiecień 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy „Press” na majówkę: Czubkowska, Gadowski, Kwaśniewski, Jakimowicz, Woś

Sylwia Czubkowska ze Spider’s Web+ mówi o tym, że w Polsce – jak w Australii – uda się podpisać umowy z gigantami, by płacili za dziennikarskie treści w internecie. I zdradza, że dziennikarze byli nękani w dawnym „Przekroju” i „Dzienniku”.

Ponadto w majowym numerze "Press":

  • Marcin Antosiewicz w dwóch ekskluzywnych wywiadach ze zwycięzcami tegorocznego World Press Photo – Antonio Faccilongo i Madsem Nissenem.
  • Korespondent wojenny, którego inni korespondenci nie widzieli na wojnie, były dziennikarz TVN, który tę stację nazywa „chwastem”. Kim jest wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Witold Gadowski?
  • Daniel Parol 10 lat temu wydał pierwszy numer „Krainy Bugu”, ekskluzywnego pisma o wschodniej Polsce, robionego dla samego siebie. I kilku tysięcy takich jak on miłośników slow life.
  • Portal ZnanyLekarz.pl. Polski pomysł z kategorii e-zdrowie sprawdza się w ponad 20 krajach i jest wart setki milionów euro.
  • Nisztor i Gmyz opublikowali przeprosiny na swoich twitterowych profilach. Zrobili to w środku nocy, a po kilku minutach wpisy usunęli. Jakich jeszcze sposobów używają dziennikarze, by nie przeprosić mimo nakazu sądu?
  • Wizerunek prezesa Daniela Obajtka legł w gruzach, gdy „Gazeta Wyborcza” opublikowała „taśmy Obajtka”, a temat jego majątku podchwyciły inne media. Analitycy podliczają rekordową liczbę negatywnych materiałów o prezesie Orlenu.
  • Deweloper-właściciel „Dziennika Wschodniego” walczy ze swoją redakcją w sądzie oraz siłami ochroniarzy.
  • W reakcji na brexit w Wielkiej Brytanii powstają właśnie dwie prawicowe telewizje informacyjne. Obie chcą się wzorować na Fox News.
  • Agnieszka Holland zapytała: „Czy ktoś jeszcze uważa Wosia za przyzwoitego gościa”? Okazuje się, że tacy są, najczęściej wśród dziennikarzy.
  • Poeta, partner biznesowy sojusznika dyktatora Asada, radny PiS – to stali komentatorzy „Wiadomości” TVP. Sprawdzamy, kim są ci ludzie znikąd.
  • Tomasz Kwaśniewski, reporter „Dużego Formatu” „Gazety Wyborczej”, ujawnia 10 sposobów na udany wywiad. Na przykład z Borysem Budką.
  • Niegdyś aktor i dandys, dziś publicysta TVP. Jarosław Jakimowicz walczy z oskarżeniami o gwałt i molestowanie. Czy firma będzie go wspierać do końca?
  • Social media ninja de luxe. Redaktorka prowadząca Elle.pl wyjawia, jak jej tytuł buduje ogromne zasięgi w sieci i dociera do nowych czytelniczek.
  • Sztuczna inteligencja zamiast dziennikarzy? To już się dzieje! Algorytmy zadomawiają się w redakcjach.
  • Maciej Kautz, po angielsku prowadzący eventy online, prezentuje swój warsztat. Zasada pierwsza, bądź blisko widzów.

W „Press” poza tym:

  • Konkurs AD WO/MAN 2020, nominacje oraz wywiady z laureatami konkursu w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe, Studia produkcyjne i Agencje public relations, a także sylwetka AD Marketera Roku.
  • Studia produkcyjne – sekcja specjalna.

"Press" na majówkę do nabycia w dobrych salonach prasowych oraz online.

(30.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.