Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tylko trzy programy TV osiągnęły ponad 3 mln widzów  |  Polscy wydawcy negocjują z big techami  |  TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność RMF FM rośnie, ale nie w weekendy

Udział RMF FM w dni powszednie wynosi 30,5 proc., a w weekendy - 26,6 proc. (fot. Tirachard Kumtanom/Pexels.com)

Słuchalność RMF FM rośnie w dni powszednie, a maleje w weekendy. Radio Zet notuje lepsze wyniki w soboty i niedziele niż w tygodniu. 

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, w okresie październik 2020 - marzec 2021 udział RMF FM czasie słuchania od poniedziałku do piątku wynosił 30,5 proc., co oznacza wzrost z 29,2 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. W soboty i niedziele RMF FM miał 26,6 proc. wobec 27,7 proc. przed rokiem.

Słuchalność Radia Zet w tygodniu spadła z 12,6 proc. do 12 proc., a w weekendy - z 13 proc. do 12,5 proc. Słuchalność Radia Eska zmniejszyła się odpowiednio z 8 proc. do 7,4 proc. i z 7,2 proc. do 6,8 proc.

Najchętniej słuchana rozgłośnia ponadregionalna Vox FM w dni powszednie zwiększyła udział z 3,4 proc. do 3,7 proc., a w weekendy utrzymała wynik na poziomie 3 proc.

Sieć RMF Maxxx zmniejszyła słuchalność w tygodniu - z 3,8 proc. do 3,6 proc., a zwiększyła w soboty i niedziele - z 3,6 proc. do 4,6 proc. Podobnie było w przypadku Złotych Przebojów - udział w dni powszednie spadł z 2,8 proc. do 2,6 proc., natomiast w weekendy wzrósł - z 2,6 proc. do 3,4 proc.

(KOZ, 29.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.