Mediapanel: Kobieta.wp.pl najpopularniejszym serwisem kobiecym
Serwis Kobieta.wp.pl odwiedziło w marcu 6,01 mln użytkowników (fot. Anna Demianenko/Unsplash.com)
W marcu na pierwszym miejscu zestawienia serwisów w kategorii kobieta był Kobieta.wp.pl. Serwis O2.pl awansował o dwa miejsca, wyprzedając Kobieta.onet.pl i Fakt.pl/kobieta. Party.pl spadł o dwie pozycje.
Jak wynika z danych Mediapanelu, serwis Kobieta.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) odwiedziło w marcu 6,01 mln użytkowników (wzrost o 12,12 proc. w porównaniu z lutym 2021 roku). Dalej znalazły się: O2.pl (Wirtualna Polska Holding) - 5,22 mln (wzrost o 16,71 proc.), Kobieta.onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,65 mln (wzrost o 3,19 proc.), Fakt.pl/kobieta (Ringier Axel Springer Polska) - 4,56 mln (spadek o 9,09 proc.), Ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 3,73 mln (spadek o 9,88 proc.), Polki.pl (Edipresse Polska) - 3,51 mln (spadek o 0,15 proc.), serwisy w ramach Tvn.pl (TVN Discovery) - 3,36 mln (wzrost o 2,25 proc.), Kobieta.interia.pl (Grupa Polsat-Interia) - 3,26 mln (wzrost o 6,97 proc.), Kobieta.gazeta.pl (Agora) - 2,99 mln (wzrost o 15,50 proc.) i Party.pl (Edipresse Polska) - 2,97 mln (spadek o 6,22 proc.).
Wszystkie opisane serwisy są audytowane przez Mediapanel.
(BAE, 28.04.2021)