Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wizerunkowa Avansu

Pod hasłem "Avans. Poniżamy ceny" 4 listopada ruszy nowa kampania Ogólnopolskiej Sieci Elektromarketów Avans.

Wykorzystano w niej dwuznaczność słowa poniżamy. W spocie telewizyjnym (obejrzyj), który wkrótce zobaczymy, dyrektor sieci Awans szkoli przyszłych pracowników w poniżaniu cen. Ci, którzy przejdą szkolenie i będą w stanie zapewnić klientowi najniższą cenę, zostaną pracownikami sieci. Autorką pomysłu jest agencja DDB Warszawa. Kampania, którą zaplanował dom mediowy MPG Media Planning, obejmie: telewizję (TVP 1, TVP 2 i Polsat), outdoor oraz gazetki produktowe i materiały BTL w 600 sklepach sieci Avans na terenie całej Polski. Promując swój nowy wizerunek, Avans akcentuje, że stara się o jak najlepsze ceny dla swoich klientów. W poprzedniej kampanii wizerunkowej ”Avans. Nieziemska Obsługa” położono nacisk na obsługę klienta. Do końca roku Awans na promocję nowego wizerunku zamierza przeznaczyć 7 mln zł. Obejrzyj reklamę

(MŁ, 25.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.