Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Parolotna zdobyła budżet Empiku

Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na przygotowanie najnowszej kampanii Empiku.

Wizerunkowa kampania Empiku ruszy pod koniec listopada i potrwa do świąt Bożego Narodzenia. Będzie przebiegać w prasie ogólnopolskiej, lifestylowej i być może w tygodnikach opinii. Reklamy pojawią się ponadto w Radiu Zet i Radiostacji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Media zaplanuje i kupi PanMedia Western. Oprócz Paralotnej w przetargu startowały Brain, Open i Edda.

(MAZ, 25.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.