Lidl testuje sprzedaż prasy już w 50 sklepach
Lidl stojaki prasowe zaczął testować jesienią 2020 roku (fot. Jakub Kaminski/East News)
Sieć dyskontów Lidl testuje sprzedaż prasy ze stojaków w 50 sklepach. Nie podaje, które konkretnie tytuły znalazły się w sprzedaży, ale zaznacza, że są wśród nich gazety codzienne, biznesowe i rozrywkowe.
- W 50 sklepach Lidl trwa test regału prasowego, czy też tzw. stojaka prasowego. Dalsze decyzje w tym zakresie i ewentualne wprowadzenie projektu na stałe, we wszystkich sklepach, zależy od wyników prowadzonych testów – mówi "Press" Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications & CSR Lidl Polska. Nie informuje, które konkretnie tytuły znalazły się w ofercie sieci. - Sprawdzamy różne zestawienia tytułów: staramy się zapewnić odpowiedni dobór prasy codziennej, tytułów ogólnoinformacyjnych, biznesowych, ale i też czasopism rozrywkowych – mówi Robaszkiewicz.
Lidl stojaki prasowe zaczął testować jesienią ub.r. w 11 sklepach.
Od niedawna Biedronka sprzedaje 42 tygodniki lokalne zrzeszone w Stowarzyszeniu Gazet Lokalnych.
(JSX, 23.04.2021)