Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 22, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl rozbudowuje dział programmatic & adtech

Renata Luścińska (po lewej) objęła stanowisko head of data & privacy, a Martynie Matuszewskiej (po prawej) zwiększono zakres obowiązków (fot. materiały prasowe)

Renata Luścińska objęła nowe stanowisko head of data & privacy w dziale programmatic & adtech serwisu Gazeta.pl (Agora).

Renata Luścińska jako head of data & privacy ma dbać o standardy w zakresie prywatności użytkowników portalu Gazeta.pl oraz bezpieczny ekosystem dla reklamodawców. Z kolei Martyna Matuszewska jako business data & adtech owner odpowiada nie tylko za architekturę produktów Gazeta.pl opartych na danych, lecz także za ich implementację oraz utrzymanie na platformach reklamowych Agory i zewnętrznych.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w marcu stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,48 mln użytkowników.

(BAE, 22.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.