Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tylko w Warszawie Radio Zet wygrywa z RMF FM

Radio Zet było liderem w Warszawie pod względem udziału w czasie słuchania (fot. Piotr Molecki/East News)

W największych miastach, poza Warszawą, najchętniej słuchaną rozgłośnią jest RMF FM. We Wrocławiu Antyradio ma wyższą słuchalność niż Radio Zet, a w Poznaniu Radio Pogoda jest przed Radiem Złote Przeboje - wynika z badania Radio Track realizowanego przez Kantar.

Przeanalizowaliśmy słuchalność w pięciu największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań) oraz w Trójmieście i aglomeracji śląskiej w okresach październik 2019 - marzec 2020 oraz październik 2020 - marzec 2021.

W Warszawie liderem było Radio Zet, które miało 11 proc. udziału w czasie słuchania wobec 11,4 proc. rok wcześniej. Tuż za Zetką było radio Tok FM, notując 10,6 proc. (spadek z 11,3 proc.). Podium zamykał RMF FM z udziałem na poziomie 9,5 proc. (spadek z 11,7 proc.). Na czwartym miejscu była Eska Warszawa – 6,6 proc. (spadek z 7,5 proc.), a na piątym Vox FM – 5,8 proc. (wzrost z 4,7 proc.).

W Krakowie pozycję lidera umocnił RMF FM, zwiększając słuchalność z 27,4 proc. do 31,5 proc. Udział drugiego Tok FM wzrósł z 6,9 proc. do 9,2 proc. RMF Classic – notując wzrost z 5,6 proc. do 6,8 proc. - wyprzedził Radio Zet, które zmniejszyło udział z 5,9 proc. do 5,6 proc. Pierwszą piątkę najchętniej słuchanych rozgłośni w stolicy Małopolski zamykało Antyradio z 5,5 proc. udziału (wzrost z 3,5 proc.)

W Łodzi RMF FM prowadził z udziałem na poziomie 18,1 proc., co oznacza wzrost z 17,7 proc. rok wcześniej. Na drugą pozycję awansowało Radio Zet, zwiększając słuchalność z 9,3 proc. do 11,4 proc. Trzecia była Eska, której udział wyniósł 11,1 proc. wobec 12,9 proc. przed rokiem. W pierwszej piątce znalazły się jeszcze: Antyradio – spadek z 8,8 proc. do 8,3 proc. oraz Tok FM – wzrost z 6,1 proc. do 6,7 proc.

We Wrocławiu najwyższy udział zdobył RMF FM – 13,3 proc., podczas gdy rok wcześniej miał 16,3 proc. Do lidera zbliżyło się radio Tok FM, które zwiększyło słuchalność z 8,4 proc. do 10,4 proc. Trzecie Antyradio zanotowało wzrost z 5 proc. do 8,5 proc., a czwarte RMF Classic – z 4,6 proc. do 6,4 proc. Na piątej pozycji znalazło się Radio Zet, utrzymując udział na podobnym poziomie co rok wcześniej – 6,2 proc.

W Poznaniu RMF FM, będąc liderem, zwiększył słuchalność z 18,3 proc. do 21 proc. Na podium były również: Eska – 11,7 proc. (wzrost z 9,4 proc.) i Tok FM – 10 proc. (wzrost z 8,1 proc.). Do pierwszej piątki trafiły jeszcze: Radio Pogoda – 7,4 proc. (wzrost z 4,5 proc.) i Radio Złote Przeboje – 6,5 proc. (spadek z 10,3 proc.).

W aglomeracji śląskiej RMF FM prowadził z udziałem na poziomie 36,1 proc., co oznacza wzrost z 34,5 proc. Wicelider - RMF Maxxx - utrzymał słuchalność na podobnym poziomie 7,4 proc. Również Antyradio miało 7,4 proc. udziału (wzrost z 5,6 proc.). Czwarte miejsce zajęło Radio Katowice - wzrost z 3,2 proc. do 4,9 proc., a piąte Radio Zet - spadek z 4,9 proc. do 4,5 proc.

W Trójmieście również liderem był RMF FM, który zmniejszył słuchalność z 19,8 proc. do 19 proc. Na drugie miejsce awansował Tok FM, notując wzrost z 5,9 proc. do 9,7 proc. Kolejne pozycje zajęły: Radio Zet - 8,9 proc. (spadek z 9,5 proc.), Antyradio - 8,9 proc. (wzrost z 7,7 proc.) i Radio Gdańsk - 5,8 proc. (wzrost z 5,7 proc.).

(KOZ, 21.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.