Serial według pomysłu Górskiego gromadził w Polsacie 890 tys. widzów

Polsat, emitując serial z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem, miał średnio 6,52 proc. udziału w rynku (fot. materiały prasowe)
Średnio 890 tys. widzów śledziło w Polsacie nowy serial komediowy "Piękni i bezrobotni" według pomysłu Roberta Górskiego.
Polsat pokazywał serial od 6 marca w soboty o 21 (co tydzień po dwa odcinki). Stacja, emitując "Pięknych i bezrobotnych", miała średnio 6,52 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVP 2 (14,41 proc.) i TVP 1 (6,66 proc.), ale więcej od TVN (5,78 proc.).
W grupie komercyjnej udział Polsatu był nieznacznie niższy - 6,43 proc. Dla porównania w tym czasie udział TVP 2 wynosił 13,5 proc., TVN - 8,12 proc., a TVP 1 - 4,13 proc.
"Piękni i bezrobotni" opowiadali o współczesnych problemach Polaków. W serialu Robert Górski i Mikołaj Cieślak grają przyrodnich braci, których połączył wspólny kredyt. Zrealizowany został przez Jake Vision DGA Studio w koprodukcji z IZK.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 20.04.2021)
