Instytut Badań Edukacyjnych szuka agencji do kampanii z influencerami
Oferty można składać do 23 kwietnia (fot. Pixabay.com)
Instytut Badań Edukacyjnych rozpisał drugi w ostatnim czasie przetarg. Tym razem szuka agencji, która przygotuje kampanię z udziałem influencerów.
W kampanii influencerzy (jako ambasadorzy) wypromują Zintegrowany System Kwalifikacji, wdrażany przez Instytut Badań Edukacyjnych. Będą także promować ideę uczenia się przez całe życie (lifelong learning). Zadaniem każdego z trzech wybranych influencerów ma być przygotowanie i publikacja czterech materiałów w swoich głównych kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram), w tym filmu trwającego co najmniej minutę i trzech postów. Oferty można składać do 23 kwietnia. Wymagane jest wadium w wysokości 2 tys. zł.
Na początku kwietnia IBE szukał agencji do zrealizowania filmów na YouTube.
(IKO, 19.04.2021)