Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty po Mitach" zmniejszyły nakład, zwiększają cenę egzemplarzową

Objętość tygodnika to 24 strony, sprzedaż ok. 15 tys. egzemplarzy

"Fakty po Mitach" (Do-Cent) od kolejnego wydania podwyższają cenę egzemplarza z 4,90 do 5,90 zł. Niedawno zmniejszono nakład czasopisma z 50 do 40 tys. egz.

Pierwszy numer tytułu ukazał się w połowie września 2020 roku. Pismo jest tworzone przez zespół zamkniętych pod koniec lipca "Faktów i Mitów" (wydawca decyzję tłumaczył problemami finansowymi). Od tego czasu, jak mówi "Press" Dariusz Cychol, wydawca i redaktor naczelny, zoptymalizowano sprzedaż, uruchomiono prenumeratę redakcyjną i sprzedaż w wersji elektronicznej (m.in. w platformie E-Kiosk). W przygotowaniu wciąż jest serwis internetowy.

- Sprzedaż ustabilizowała się na poziomie 14,5-15 tysięcy egzemplarzy – mówi Cychol. We wrześniu zapowiadał zwiększanie nakładu. - Liczyłem na lepszą sprzedaż, ale całkowicie zmienił się rynek, to nie jest już rynek wydawców, tylko kolporterów, którzy dyktują warunki. Docierają do nas sygnały o brakach w punktach sprzedaży, kolporterzy czasem nie biorą tygodnika, bo nie wiedzą, że on istnieje. Z kampanią reklamową będziemy mogli ruszyć po kolejnej fali pandemii – dodaje Cychol.

Tygodnik kolportowany jest przez sieci Kolporter i Ruch, a powstaje w drukarni należącej do Polska Press. - Nie zmieniły się warunki, jesteśmy zadowoleni ze współpracy. Z Ruchem współpraca jest wzorcowa, mamy czysto biznesowe relacje – mówi Cychol.

(JSX, 19.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.