Relaunch miesięcznika "Claudia"
Średnia sprzedaż ogółem "Claudii" w 2020 roku wyniosła 87 588 egz.
Miesięcznik "Claudia" (Burda Media Polska) ma większą liczbę stron, nowe rubryki i zmienioną szatę graficzną.
"Claudia" ma obecnie 124 strony (wcześniej 108). Zyskała też, jak mówi cytowana w komunikacie redaktorka naczelna Agnieszka Wierzbicka, "nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną". Magazyn podzielony jest na sekcje: Moda, Sztuka życia, Kultura, Uroda, Mój dom, Zdrowie i Podróże.
Z tytułem rozpoczęli współpracę nowi felietoniści, m.in. pisarz Wojciech Chmielarz i trenerka psychologiczna Joanna Chmura.
Zmiany wprowadzono po badaniach agencji SW Research, w których czytelniczki przyznały "Claudii" średnio dziewięć punktów (na dziesięć), a jako najmocniejszą stronę magazynu wskazywały "przyjemność czytania".
Pierwsze wydanie po relaunchu pojawiło się 14 kwietnia w wersji podstawowej (za 4,49 zł) oraz z kosmetykiem do wyboru (za 9,99 zł).
Kampanię promocyjną pisma w nowej odsłonie wspierają działania w Radiu Zet, w tytułach i serwisach Burdy, w punktach sprzedaży, a także niestandardowe: "Tydzień z Claudią" - seria live’ów i video contentu w mediach społecznościowych i serwisie Claudia.pl, oraz projekt influencerski Ambasadorka Claudii.
Średnia sprzedaż ogółem "Claudii" w 2020 roku wyniosła 87 588 egz. (spadek o 21,73 proc. w porównaniu do 2019 roku).
(JSX, 16.04.2021)