Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Roleski wprowadził na rynek markę Robert Makłowicz Menu

Od 12 kwietnia w sieci Lidl można kupić sosy Robert Makłowicz Menu (fot. materiały prasowe)

Linia produktów sygnowana przez krytyka i dziennikarza kulinarnego Roberta Makłowicza od 12 kwietnia premierowo dostępna jest w sklepach Lidl Polska.

Makłowicz Menu to linia produktów premium wyprodukowanych przez firmę Roleski według receptur opracowanych przez Roberta Makłowicza. Nie zawierają konserwantów, glutenu i zagęstników, a także są odpowiednie dla wegan. Oprócz sosów do przygotowania w domu 19 kwietnia do sprzedaży trafią także dania gotowe Makłowicz Menu.

Marka na razie nie otrzymała szerszego wsparcia marketingowego, informacje o niej pojawią się tylko w gazetkach Lidl. Nie wiadomo, jakie są plany związane z dostępnością produktów Makłowicz Menu w innych sieciach handlowych.

Robert Makłowicz ostatnio miał program "Makłowicz w drodze" w telewizji Food Network (TVN Discovery Polska). Wcześniej, w latach 1998-2017, dla TVP realizował cykle "Podróże kulinarne Roberta Makłowicza" i "Makłowicz w podróży". Prowadził też autorski program w internetowej rozgłośni Newonce.radio.

Firma Roleski to producent musztard, sosów, keczupów i marynat.

(AMS, 14.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.