Sześć agencji w przetargu Polskiego Radia na realizacje kampanii w internecie

Polskie Radio na realizację kampanii przeznaczy 1,59 mln zł (fot. Piotr Molecki/East News)
Polskie Radio dostało sześć ofert w przetargu na realizacje kampanii reklamowych nadawcy w internecie.
Oferty złożyły: Novitzky Piotr Nowicki, Mexad, Fabryka Marketingu, Mastermind Media, Five Media i ClickAd Interactive. Mexad i ClickAd zaproponowały najniższą prowizję za obsługę agencyjną (0,01 zł), a Novitzky najwyższą (23,7 tys. zł).
Wybrany podmiot ma planować, projektować i przeprowadzać kampanie reklamowe (wizerunkowe i produktowe) dla spółki w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Radio szacuje, że realizowana będzie co najmniej jedna kampania miesięcznie. Polskie Radio na realizację zamówienia przeznaczy 1,59 mln zł.
Umowa z wybraną agencją ma obowiązywać półtora roku, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy przed upływem tego terminu wartość kampanii osiągnie kwotę wskazaną przez nadawcę, umowa wygaśnie.
(KOZ, 12.04.2021)
