Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" na czele programów informacyjnych po pierwszym kwartale 2021 roku

"Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało w pierwszym kwartale średnio 3,18 mln widzów (fot. materiały prasowe)

W pierwszym kwartale spośród programów informacyjnych najwięcej widzów śledziło "Fakty" TVN. Widownia wszystkich serwisów spadła w porównaniu z pierwszym kwartałem 2020 roku.

"Fakty" w TVN oglądało w pierwszym kwartale średnio 2,86 mln widzów, czyli o 178 tys. mniej niż w pierwszym kwartale 2020 roku. "Wiadomości" w TVP 1 miały średnio 2,45 mln widzów (o 55 tys. mniej), a "Teleexpress" - 2,31 mln (o 101 tys. mniej).

"Wydarzenia" w Polsacie śledziło 1,72 mln osób (o 439 tys. mniej), a "Panoramę" w TVP 2 – 1,27 mln (o 74 tys. mniej).

Przy uwzględnieniu równoległej emisji w kanałach informacyjnych "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS miały łącznie 3,18 mln widzów (o 190 tys. mniej), "Wiadomości" w TVP 1 i TVP Info - 3,07 mln widzów (o 234 tys. mniej), "Teleexpress" w TVP 1 i TVP Info - 3,05 mln widzów (o 185 tys. mniej), "Wydarzenia" w Polsacie i Polsat News - 2,02 mln widzów (o 436 tys. mniej), a "Panorama" w TVP 2 i TVP Info - 1,72 mln widzów (o 257 tys. mniej). 

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 12.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.