Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

One House stworzyła agencję skoncentrowaną na komunikacji do seniorów

Dyrektorem zarządzającym Silver Agency został Sebastian Kalmus (fot. materiały prasowe)

Agencja mediowa One House stworzyła agencję komunikacji marketingowej do konsumentów 50+ - Silver Agency. Dyrektorem zarządzającym nowego podmiotu został Sebastian Kalmus.

Silver Agency świadczy usługi komunikacji marketingowej skierowanej do osób powyżej 50. roku życia, wykorzystując hasło "Connecting Generations". "Chcemy pokazać, że efektywniej jest definiować konsumentów przez pryzmat ich potrzeb związanych z dojrzalszym okresem ich życia, a nie jedynie wieku" – informuje Sebastian Kalmus, dyrektor zarządzający Silver Agency. "Mamy dane do rzetelnego zmapowania zachowań i potrzeb osób po 50. roku życia, co zwiększą naszą efektywność operacyjną" - dodaje.

Poprzednio Sebastian Kalmus był group account managerem w agencji Green Parrot. Wcześniej związany był m.in. z They.pl jako account manager.

Prezesem Silver Agency jest Marcin Piecewicz, prezes One House (spółka One House jest większościowym udziałowcem Silver Agency). - Korzystamy z zaplecza One House, ale jednocześnie budujemy własny zespół – mówi "Press" Sebastian Kalmus. Silver Agency rozpoczyna właśnie rekrutację osób do swojego zespołu.

Kalmus zapowiada, że w ofercie Silver Agency znajdą się autorskie rozwiązania, a jednym z nich będzie baza silver influencerów, czyli osób w wieku 50+, które są aktywne w mediach społecznościowych.

(IKO, 08.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.