Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Gruszka szefem komunikacji w Allegro

Marcin Gruszka dołączył do Allegro latem 2020 roku (fot. materiały prasowe)

Marcin Gruszka został szefem komunikacji w Allegro. Na tym stanowisku zastąpił Pawła Klimiuka, który rozstał się z firmą po ponad ośmiu latach.

Gruszka dołączył do Allegro latem 2020 roku - został wówczas product PR managerem. Wcześniej przez ponad 12 lat związany był z operatorem sieci komórkowej Play, której był rzecznikiem i dyrektorem PR. Do Play przeszedł z Orange Polska.

Paweł Klimiuk, dotychczasowy dyrektor komunikacji Allegro, nie podaje dalszych planów zawodowych. - Teraz odpoczywam - ucina Klimiuk w rozmowie z "Press". 

Jako pierwszy o awansie Gruszki poinformował serwis Spidersweb.pl.

(IKO, 08.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.