Jakub Kozłowski na czele działu performance marketingu w Fantasyexpo
Jakub Kozłowski objął stanowisko performance marketing coordinatora (fot. materiały prasowe)
Jakub Kozłowski dołączył do agencji gamingowej Fantasyexpo, w której pokieruje nowo utworzonym działem performance marketingu.
Kozłowski na stanowisku performance marketing coordinatora ma stworzyć od podstaw dział performance marketingu. Jego zadaniem będzie wprowadzenie do portfolio agencji usług z zakresu paid social, SEM, programmatic display, które z kolei mają wzmocnić efekty sprzedażowe kampanii influencer marketingu, prowadzonych w obszarze gamingu i esportu.
„Wprowadzenie oferty performance marketingu do portfolio naszej agencji pozwoli na jeszcze bardziej kompleksową obsługę klientów ze wszystkich branż, które w gamingu i esporcie chcą zaznaczyć swoją obecność” - informuje Krzysztof Stypułkowski, co-founder Fantasyexpo.
Jakub Kozłowski wcześniej był business directorem w Hello Digital. Związany był także z Groupon Polska, Alior Bank, Idea Bank. Pracował dla takich marek, jak Orange, HP, Fundacja Viva!, Nju Mobile, Budizol, Unilink Cash, Monevo, 4Swiss oraz rozwijał BounceBack, platformę marketing automation dla e-commerce.
(IKO, 07.04.2021)