Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Kozłowski na czele działu performance marketingu w Fantasyexpo

Jakub Kozłowski objął stanowisko performance marketing coordinatora (fot. materiały prasowe)

Jakub Kozłowski dołączył do agencji gamingowej Fantasyexpo, w której pokieruje nowo utworzonym działem performance marketingu.

Kozłowski na stanowisku performance marketing coordinatora ma stworzyć od podstaw dział performance marketingu. Jego zadaniem będzie wprowadzenie do portfolio agencji usług z zakresu paid social, SEM, programmatic display, które z kolei mają wzmocnić efekty sprzedażowe kampanii influencer marketingu, prowadzonych w obszarze gamingu i esportu.

Wprowadzenie oferty performance marketingu do portfolio naszej agencji pozwoli na jeszcze bardziej kompleksową obsługę klientów ze wszystkich branż, które w gamingu i esporcie chcą zaznaczyć swoją obecność” - informuje Krzysztof Stypułkowski, co-founder Fantasyexpo.

Jakub Kozłowski wcześniej był business directorem w Hello Digital. Związany był także z Groupon Polska, Alior Bank, Idea Bank. Pracował dla takich marek, jak Orange, HP, Fundacja Viva!, Nju Mobile, Budizol, Unilink Cash, Monevo, 4Swiss oraz rozwijał BounceBack, platformę marketing automation dla e-commerce.

(IKO, 07.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.