Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drew Barrymore i Bauer Media Group uruchamiają kwartalnik

Pierwszy numer "Drew" ukaże się wyłącznie w sklepach sieci Walmart 14 czerwca w cenie 9,99 dol (screen Youtube.com/The Howard Stern Show)

Aktorka Drew Barrymore, przy współpracy z Bauer Media Group, 14 czerwca uruchomi luksusowy kwartalnik lifestylowy "Drew".

Poinformowała o tym podczas swojego "The Drew Barrymore Show", telewizyjnego talk-show nadawanego od września przez CBS. Barrymore będzie redaktorką naczelną. Jedną ze stałych sekcji magazynu ma być wzorowana na punkcie jej telewizyjnego programu "Dear Drew", w której będzie odpowiadać na pytania czytelników.

Pierwszy numer "Drew" ukaże się wyłącznie w sklepach sieci Walmart 14 czerwca w cenie 9,99 dol. W następnym tygodniu trafi do punktów sprzedaży w całych Stanach Zjednoczonych. Steven Kotok, prezes Bauer Media Group, powiedział, że Barrymore pojawi się na okładce pierwszego numeru. 

46-letnia Drew Barrymore wywodzi się z aktorskiej rodziny. Stała się znana, gdy mając sześć lat, wystąpiła w "ET" Stevena Spielberga. Już jako dorosła aktorka zagrała m.in. w filmach "Od wesela do wesela", "Aniołki Charliego", "Starsza pani musi zniknąć" i "Miłosna zagrywka".

(MAC, 07.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.