Drew Barrymore i Bauer Media Group uruchamiają kwartalnik
Pierwszy numer "Drew" ukaże się wyłącznie w sklepach sieci Walmart 14 czerwca w cenie 9,99 dol (screen Youtube.com/The Howard Stern Show)
Aktorka Drew Barrymore, przy współpracy z Bauer Media Group, 14 czerwca uruchomi luksusowy kwartalnik lifestylowy "Drew".
Poinformowała o tym podczas swojego "The Drew Barrymore Show", telewizyjnego talk-show nadawanego od września przez CBS. Barrymore będzie redaktorką naczelną. Jedną ze stałych sekcji magazynu ma być wzorowana na punkcie jej telewizyjnego programu "Dear Drew", w której będzie odpowiadać na pytania czytelników.
Pierwszy numer "Drew" ukaże się wyłącznie w sklepach sieci Walmart 14 czerwca w cenie 9,99 dol. W następnym tygodniu trafi do punktów sprzedaży w całych Stanach Zjednoczonych. Steven Kotok, prezes Bauer Media Group, powiedział, że Barrymore pojawi się na okładce pierwszego numeru.
46-letnia Drew Barrymore wywodzi się z aktorskiej rodziny. Stała się znana, gdy mając sześć lat, wystąpiła w "ET" Stevena Spielberga. Już jako dorosła aktorka zagrała m.in. w filmach "Od wesela do wesela", "Aniołki Charliego", "Starsza pani musi zniknąć" i "Miłosna zagrywka".
(MAC, 07.04.2021)