TVN w paśmie nadawania "Chyłki" przegrywał z TVP 2 i Polsatem
TVN podczas emisji serialu z Magdaleną Cielecką miał 7,53 proc. udziału w grupie ogólnej i 8,49 proc. w grupie komercyjnej (fot. materiały prasowe)
Średnio 937 tys. widzów oglądało w TVN serial kryminalny "Chyłka - rewizja" z Magdaleną Cielecką w tytułowej roli.
Siedmioodcinkową produkcję oglądać można było we wtorki o 21.30, od 16 lutego. TVN, pokazując "Chyłkę", miał średnio 7,53 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVP 2 (15,44 proc.) i Polsat (8,07 proc.), a więcej od TVP 1 (5,64 proc.). W grupie komercyjnej stacja z udziałem 8,49 proc. również przegrywała z TVP 2 (12,25 proc.) i Polsatem (11,79 proc.).
TVN z reklam przy serialu "Chyłka - rewizja", według danych cennikowych, zebrał 6,5 mln zł.
"Chyłka - rewizja" to trzeci sezon produkcji opartej na serii o mecenas Joannie Chyłce, autorstwa Remigiusza Mroza. Produkcja miała premierę w serwisie Player jesienią 2020 roku.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 01.04.2021)