Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN w paśmie nadawania "Chyłki" przegrywał z TVP 2 i Polsatem

TVN podczas emisji serialu z Magdaleną Cielecką miał 7,53 proc. udziału w grupie ogólnej i 8,49 proc. w grupie komercyjnej (fot. materiały prasowe)

Średnio 937 tys. widzów oglądało w TVN serial kryminalny "Chyłka - rewizja" z Magdaleną Cielecką w tytułowej roli.

Siedmioodcinkową produkcję oglądać można było we wtorki o 21.30, od 16 lutego. TVN, pokazując "Chyłkę", miał średnio 7,53 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej niż TVP 2 (15,44 proc.) i Polsat (8,07 proc.), a więcej od TVP 1 (5,64 proc.). W grupie komercyjnej stacja z udziałem 8,49 proc. również przegrywała z TVP 2 (12,25 proc.) i Polsatem (11,79 proc.).

TVN z reklam przy serialu "Chyłka - rewizja", według danych cennikowych, zebrał 6,5 mln zł.

"Chyłka - rewizja" to trzeci sezon produkcji opartej na serii o mecenas Joannie Chyłce, autorstwa Remigiusza Mroza. Produkcja miała premierę w serwisie Player jesienią 2020 roku.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 01.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.