Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Holland i Allan Starski w honorowym jury Papaya Young Directors

Agnieszka Holland, Allan Starski i Martin Ruhe będą w honorowym jury konkursu Papaya Young Directors (fot. materiały prasowe)

Wybitna reżyserka, prezydentka Europejskiej Akademii Filmowej, Agnieszka Holland, wraz ze zdobywcą Oscara za scenografię do "Listy Schindlera" Allanem Starskim, oraz Martinem Ruhe, autorem zdjęć m.in. do filmów "Control" i "Niebo o północy", ocenią prace w tegorocznej edycji Papaya Young Directors.

Oprócz honorowego jury pomysły zgłoszone do tegorocznej edycji oceni ponad 120 specjalistów i specjalistek z dziedziny kultury i sztuki. Prace wybiorą m.in. Anja Rubik (modelka, założycielka fundacji Sexedpl), Karol Paciorek (twórca kanału Imponderabilia oraz Lekko Stronniczy), Joanna Okuniewska (twórczyni serii podcastów "Moje przyjaciółki idiotki"), Magdalena Boczarska (aktorka), Łukasz Muszyński (zastępca redaktora naczelnego Filmweb.pl), Sylwia Chutnik (pisarka). Konkurs wspierają także międzynarodowi specjaliści i specjalistki z dziedziny mediów: m.in. July Scully ("The New York Times"), Linda Codega (Shots.net) oraz Andreas Nilsson (Biscuit Filmworks).

Spośród 1645 zgłoszonych prac jury wybierze przynajmniej 30 najlepszych pomysłów, które trafią do realizacji. Finaliści konkursu ogłoszeni zostaną 23 kwietnia, a zrealizowane przez nich filmy pokazane zostaną na gali, która planowana jest na czerwiec.

Partnerami głównymi obecnej edycji są: Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, Facebook, IKEA, Kayax, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung Electronics Polska oraz Tyskie, a także fundacje: Camera Femina, Kosmos dla Dziewczynek oraz Kuchinate – African Refugee Women's Collective.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 31.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.