Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 30, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Igrzyska olimpijskie w TVP na dwóch antenach - bez TVP 2

TVP ma sublicencję od Discovery (fot. Pixabay.com)

Telewizja Polska planuje 350 godzin transmisji z tegorocznych letnich igrzysk olimpijskich w Tokio. Wydarzenie na żywo oglądać będzie można w TVP 1, TVP Sport i serwisie Tvpsport.pl.

TVP pokaże igrzyska dzięki sublicencji od Discovery, zakupionej w 2017 roku. Z ustaleń "Press" wynika, że telewizja publiczna może pokazywać imprezę jedynie na dwóch otwartych antenach, a to oznacza, że nie będzie transmisji w TVP 2.

Igrzyska mają rozpocząć się 23 lipca i potrwać do 8 sierpnia. Z racji różnicy czasu TVP przewiduje pasmo transmisji między godz. 1.30 w nocy a 16.50. 

Dodatkowo TVP 1 emitować będzie "Sport olimpijski" przed "Wiadomościami" (o 19.26) i "Podsumowanie olimpijskie" (o 21.30). Z kolei w TVP Sport o 17 oglądać będzie można retransmisję najważniejszych wydarzeń danego dnia. O godz. 19.30 nadawane ma być "Studio olimpijskie", o 22 - "Olimpijski wieczór", a o 23 - "Tokio po godzinach". Planowane są również specjalne cykle w "Pytaniu na śniadanie" TVP 2.

W trakcie poprzednich letnich igrzysk olimpijskich - w Rio de Janeiro w 2016 roku - najchętniej oglądane były występy polskich siatkarzy i piłkarzy ręcznych oraz sukcesy Anity Włodarczyk i polskich kolarzy. Pierwsze trzy miejsca na liście hitów igrzysk zajęły mecze siatkarzy. Ceny reklam przy występach siatkarzy w Tokio dochodzą do 44,9 tys. zł w fazie grupowej - tyle trzeba zapłacić w TVP 1 za 30-sekundowy spot wokół meczu Polska-Iran, który rozegrany zostanie 24 lipca wczesnym popołudniem.

Tegoroczne igrzyska olimpijskie transmitować będą też kanały Eurosportu.

(KOZ, 30.03.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.